Bazarnieuws 2023 Bazarnieuws 2023

Loterij
Inmiddels is de grote vakantie aangebroken en zijn wij alvast even benieuwd, staat 11 september al in uw agenda? Want voor je het weet is het ineens toch al weer zover, de jaarlijkse belavond voor onze welbekende loterij. De laatste hand wordt gelegd aan de prijzen voor op het lot, zodat de drukker binnenkort de 4000 loten kan gaan drukken. De prijs per lot is zoals vanouds 2,50 euro per stuk en de trekking zal plaatsvinden op vrijdag 17 november.
Helpt u graag mee op/na maandagavond 11 september met bellen, uitschrijven of het wegbrengen van de loten? Wij kunnen altijd nog spontane en enthousiaste hulp gebruiken!

Kerkenveiling
Zoals een paar maanden terug al aangekondigd, weer terug van weggeweest, de kerkenveiling voor jong en oud op vrijdagavond 17 november! Deze veiling kan natuurlijk niet slagen zonder kavels! Inmiddels hebben we er al zo’n 40 bij elkaar, maar we laten ons nu  graag verrassen door uw/jouw creatieve inbreng! Dus bedenk jij tijdens je vakantie, zittend voor je tent/caravan, aan het zwembad of sportief bezig in de bergen, nu die ene ludieke kavel, mail deze dan gewoon  al door naar bazar@pgmaasdijk.nl , zodat wij de kavellijst tijdig kunnen aanvullen tot de gewenste 100 kavels! Dankjewel alvast!

Hoe deze vrijdag 17 november er precies uit gaat zien, daar gaan we nog verder mee aan de slag, maar dat we deze dag extra hulp gebruiken is wel zeker. Lijkt het u/jouw leuk om een steentje bij te dragen? Laat het ons weten via bazar@pgmaasdijk.nl en we vertellen je graag meer!

Voor nu wensen wij iedereen een fijne zomervakantie!

Groeten Mariëlle, Leo, Jaco, Eeft, Hilbert en Bianca 06-43242610