De bloemencommissie

Als bloemencommissie zorgen wij wekelijks voor een fleurig bloemstuk of mooie plant in de kerkzaal en waar mogelijk ook een klein bloemetje in de hal van de kerk op de tafels. En niet te vergeten het boeket welke op zondag gaat naar een gemeentelid als felicitatie of steuntje in de rug.
Het fijne aan onze commissie is dat we werken met een jaarrooster, waarbij je zelf mag aangeven wanneer en hoe vaak  je de bloemen wil verzorgen. Ook ben je geheel vrij in welke soort bloemen of plant je wilt gebruiken, uit de winkel, je eigen tuin of wellicht uit de kwekerij van een bevriende kennis of buurman. Wil je als gemeentelid ons bloemen aanbieden om te schikken? Ook dat kan!
Lijkt het je een keer leuk om mee te kijken of wil je meer informatie, neem dan contact op met Henk v.d. Ende via h.v.d.ende13@kpnplanet.nl
Een fleurige groet van Marjan Boers, Henk v.d. Ende, Karin Verkade, Marleen van Heijningen, Ingrid Prins, Annemarie Noordam, Elize en Bianca Buitelaar