zondag 14 oktober 2018 om 10:00

Oppasdienst:
Judith Vahrmeier en Pauline v.d. Lee

Impulsdienst Van Harte!!
Zondagmorgen 14 oktober is een Impulsdienst. Het thema van deze dienst is: Van Harte!! Wat je ook doet of waar je ook mee bezig bent: doe het vanuit je hart. Het bijbelgedeelte wat hiervoor gebruikt wordt komt uit Collossenzen 3:23.
De voorbereidingscommissie heeft veel werk van deze dienst gemaakt en het belooft een mooie viering te worden. Het koor Reach Out, onder leiding van Stijn van Lier zorgt voor de muzikale noot. Dit koor bestaat uit enthousiaste mensen die voor ons de samenzang zullen begeleiden en zelf een aantal mooie nummers zal laten horen.
U/jij wordt van harte uitgenodigd om deze dienst mee te vieren en beleven.
Dus iedereen van harte welkom a.s. zondag 14 oktober om 10.00 uur in de Hoeksteen.
Na de dienst is er uiteraard voor iedereen koffie, thee of limonade en gelegenheid om na te praten. Wij hebben er weer zin in en kijken uit naar een warme en inspirerende dienst!

Ds. H.M. Habekotté en het Impulsteam