zondag 21 oktober 2018 om 09:30

Voorganger(s): ds. L.C. van der Eijk

Zie hier de litrugie

Gebedsteam:
Marijke en Leo van der Eijk.

1e Missionair werk plaatselijk, 2e Kerk.

Kinderkerk:
Groep 1 t/m 4: Melissa Verkade en Thirza Boeringa.
Groep 5 t/m 8: Petra Korpershoek.
Oppasdienst: Linda Mosterd, Nancy v.d. Ende en Anne en Marit.

Morgendienst met de Joysingers
Fijn dat we elkaar weer mogen ontmoeten! Deze morgen hebben we de medewerking van de Joysingers. Als thema voor de dienst heb ik gekozen ‘Een lijntje met God’ In Exodus 3:11 staat: “De Heer sprak met Mozes heel persoonlijk, zoals iemand spreekt met zijn vriend.” Het zal gaan over op welke wijze we allemaal contact met God kunnen hebben en wat we daar aan hebben voor ons leven.

Deels wil ik iets doen met Groeigroep studie 2 van dit jaar, ‘Vriendschap met God’. Voor een ander deel maak ik gebruik van een preek die ik onlangs elders heb gehouden over ‘Een lijntje met God’. Een echte schriftlezing is er deze keer niet, want ik heb de schriftlezingen c.q. teksten uit de Bijbel verwerkt in de preek. We hopen er een fijne dienst met elkaar van te maken.

Tot ziens!