zondag 28 oktober 2018 om 19:00

Zie hier de liturgie

1e Binnenland, 2e Kerk

Diaconiecollecte
Op 28 september werd het eiland Sulawesi zwaar getroffen door een krachtige aardbeving gevolgd door een metershoge vloedgolf. De basisvoorzieningen zijn verwoest waardoor er nauwelijks schoon water, voedsel en elektriciteit is. Honderdduizenden mensen hebben nu hulp nodig.

De leden van het Christelijk Noodhulpcluster (Dorcas, EO-Metterdaad, Red een Kind, Tear, Woord en Daad en ZOA) zijn in actie gekomen voor de slachtoffers van deze ramp.
De Indonesische overheid laat nauwelijks buitenlandse hulpverleners toe.

Het Christelijk Noodhulpcluster steunt lokale kerken en christelijke hulporganisaties met geld, middelen en expertise. Zij hebben vanaf het begin levensreddende hulp geboden door medische zorg en de distributie van voedsel, water, tenten en hygiëne-kits.
U kunt uw bijdrage ook overmaken op de bankrekening van de Diaconie: NL17RABO0340304170

De Diaconie